Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Φεβρουαρίου 25, 2012

Το κίνημα της πατάτας. Το Ίντερνετ, αντίδοτο στην κρίση

Εικόνα
Συγκεκριμένα, τον παραγωγό και τον καταναλωτή. Καταρχήν της πατάτας. Σε μια εικονική λαική αγορά γίνεται η προσφορά. Και όποιος θέλει μπαίνει και αγοράζει. Εικονικά δεσμεύεται. Όταν όλα συμφωνηθούν βρίσκεται ένας τόπος όπου το εικονικό θα γίνει πραγματικό. Γίνεται στην Ισπανία για αυτοκίνητα, όπου όπως και στην Ελλάδα η ζήτηση έχει περιορισθεί. Στην Πορτογαλία για κρασί. Στο Λος Άντζελες , μετά το 2008, συμβαίνει σχεδόν κάθε εβδομάδα για πάμπολλα είδη. Η πρωτοβουλία της ομάδας εθελοντών Πιερίας θα βρει ανταπόκριση. Γιατί συμφέρει όλους. Ήδη στους Μολάους , έξω από τη Σπάρτη, έχει γίνει κάτι ανάλογο με το λάδι. Τρία θετικά στοιχεία. Το πιο γενικό, το πιο πολύτιμο Πολίτες χρησιμοποιούν την ενέργειά τους , για να σκεφτούν λύσεις. Επινοητικότητα και κοινός νους συστρατεύονται, για να παράγουν αποτελέσματα αμοιβαίου οφέλους, άρα λύσεις βιώσιμες. Το πιο πρακτικό και οικονομικό Οι τιμές στα δημοπρατούμενα είδη θα μειωθούν και στον ανταγωνισμό, χωρίς να χρειασθούν δελτία τιμών και τα υπόλοιπα